„Bună ziua ,nu știu ce se întîmplă ca nu pot să mai deschid aplicația BT Pay
Îmi apare  ca trebuie să setez un cod pin dar nu pot să trec mai departe, de vreo saptamina
Vă rog dacă mă puteți ajuta să folosesc aplicația
Vă multumesc”, intreaba un cititor.

RASPUNS

Stimate domn,

Pentru a putea folosi aplicatia BT Pay trebuie sa va setati un nou cod PIN, format din 6 cifre, in loc de 4, cum era inainte, din motive de securitate.

Pentru setarea noului PIN trebuie sa treceti printr-un proces de verificare, care implica un selffie (Vedeti aici procedura de setare a noului cod PIN la BT Pay)

Daca nu reusiti sa setati noul PIN, trebuie sa verificati:

  • daca aveti aplicatia BT Pay actualizata cu ultima versiune, din Google Play, App Store sau Huaway App Gallery;
  • daca aveti instalate pe telefon aplicatii pentru controlul la distanta al acestuia, precum AnyDesk sau Teamviewer, caz in care nu puteti folosi BT Pay;

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu BT Pay.

Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!