„Buna ziua, am o problema cu aplicatia BT Pay, incerc sa intru in ea si primesc in continuu mesajul “Ups… Se pare ca a intervenit o eroare. Te rugam sa reincerci.” Am incercat in repetate randuri sa reinstalez aplicatia dar nimica diferit. As fi recunoscator daca m-ati putea ajuta cu problema asta, multumesc”
RASPUNS
Stimate domn,
Exista mai multe cauze posibile pentru care nu reusiti sa deschideti aplicatia BT Pay de la Banca Transilvania, precum actualizarea acesteia cu o noua versiune sau existenta unei probleme cardul.
Iata sfaturile oferite de Banca Transilvania, pe platforma intreb.bancatransilvania.ro, pentru solutionarea problemei:
„Dacă întâmpini probleme cu deschiderea aplicației BT Pay, iată câțiva pași pe care îi poți urma:
– Verifică dacă ai conexiune la internet.
– Asigură-te că ai cea mai recentă versiune a aplicației instalată. Actualizează aplicația din Google Play, App Store sau Huawei AppGallery.
– Verifică dacă sistemul de operare al telefonului tău este actualizat la ultima versiune disponibilă.
– Încearcă să repornești telefonul.
Alte posibile cauze:
-⠀cardul tău este blocat temporar sau definitiv (poți verifica acest aspect fie în BT24, fie apelând în Call Center la numărul 0264 308 028*);
-⠀nu ai introdus datele în mod corect;
-⠀codul OTP (One Time Password) este greșit;
-⠀cardul tău a expirat (poți verifica data de pe fața cardului).”
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor pentru rezolvarea problemei cu BT Pay.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro
Aceeași problemă o am și eu. Îmi scrie același mesaj de eroare. Nu poate fi vorba că nu am net, de vreme ce am descarcat-o. Ce variantă mai nouă sa fie, odata ce o descarc din Googleplay? Am.pornit si repornit telefonul deja de câteva ori. Nu cardul e problema, ci aplicația. Cardul este valabil
Este posibil ca aplicatia sa aiba o problema de functionare, de aceea sfatul meu este sa incercati putin mai tarziu activarea acesteia, iar daca nu reusiti, reveniti pentru a va ajuta.