„Bună, am încercat să schimb contul BTpay pe un alt dispozitiv deoarece contul se afla pe un telefon mai vechi. Mi-a dat eroare și acum de fiecare dată cand accesez aplicația pe telefonul vechi îmi apare „se pare că a intervenit o eroare, te rugăm să
încerci din nou”.”

Răspuns

Stimată doamnă,

Vă sfătuiesc să verificați dacă aplicația este actualizată la ultima versiune disponibilă. De asemenea, încercați să reinstalați aplicația și să reporniți telefonul.

Precizările BT Visual Help:

Dacă întâmpini erori la deschiderea unei aplicații pe telefonul tău mobil, iată pașii pe care îi poți urma:

● Șterge celelalte dispozitive:
Din platforma de Internet Banking, accesează meniul „Profilul meu” ➭ secțiunea „Gestionare dispozitive mobile”.
Sau, folosind Mobile Banking, după logare, accesează meniul „Utile” ➭ secțiunea „Administrează dispozitivele tale”.

● Resetează PIN-ul aplicației mobile:
Dacă ai uitat PIN-ul, accesează opțiunea „Ti-ai uitat PIN-ul_Resetează PIN” și apoi „Resetează aplicația” din aplicația de mobil, urmând pașii pentru reactivare.

● Activează aplicația pe un nou dispozitiv:
Generează un nou cod QR în pagina web prin opțiunea “Ai resetat PIN-ul aplicatiei mobile?” din pagina de LOGIN și urmează pașii din aplicație.

Vă rog să apelați la mine dacă mai întâmpinați probleme în folosirea aplicației BT Pay.

Cu stima,
Maria Pop Coman
jurnalista
Intreababanca.ro

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!