„Buna ziua, am un cont la BCR, și nu mă mai pot autentifica pentru că nu mai știu numele de utilizator, ce as putea face?
Precizez că telefonul celălalt mi sa stricat și am alt telefon.
Mulțumesc”

RASPUNS

Stimata doamna,

Daca nu mai stiti numele de utilizator pentru a va autentifica in aplicatia George BCR, trebuie sa luati legatura cu banca, pentru a-l afla (vedeti aici datele de contact ale BCR).

Numele de utilizator pentru aplicatia BCR poate fi gasit si in contractul semnat cu banca.

Daca v-ati schimbat telefonul, va trebui sa va reinstalati aplicatia George BCR, pe noul telefon (vedeti aici ce trebuie sa faceti pentru a va instala aplicatia George).

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia George BCR.

Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro
0723292899

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!