„Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare.

RASPUNS

Stimată doamnă,

Aplicația Smart Mobile de la Raiffeisen Bank întâmpină probleme tehnice, din cauza actualizării acesteia.

Este posibil să apară erori atunci când încercați să accesați anumite funcții, precum vizualizarea cardului.

Ce puteți face în acest caz?

Încercați să reporniți telefonul, iar dacă asta nu ajută, ștergeți și reinstalați aplicația de pe telefon, conform sfaturilor primite de la un angajat al Raiffeisen.

Dacă încă întâmpinați probleme, contactați serviciul de relații cu clienții al Raiffeisen, la telefon, prin mail sau direct în sucursalele băncii.

Cu stima,
Maria Pop Coman
jurnalistă
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.






    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!