„As vrea sa știu dece nu pot întra pe aplicația smart token cred ca nici cardu nu merge Se tot încarcă și scrie cod autentificare”, intreaba un cititor.

RASPUNS

Stimate domn,

Aplicatia Smart Token a Raiffeisen afiseaza un cod de autentificare format din 4 cifre (vezi foto), pe care trebuie sa-l copiati pentru a putea intra in aplicatia Smart Mobile.

„Ca să te autentifici în Smart Mobile, deschizi aplicația, introduci codul de atentificare copiat anterior în spațiul dedicat pentru Cod autentificare, alături de Codul de utilizator”, conform Raiffeisen.

Trebuie sa aveti in vedere si faptul ca aplicatia Smart Mobile are o noua versiune, din 4 februarie 2025, deci trebuie sa va asigurati ca aveti actualizata aplicatia pe telefon, din Google Play sau App Store. (Vedeti aici care sunt pasii pentru activarea aplicatiei Raiffeisen)

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu Smart Token sau Smart Mobile de la Raiffeisen.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!