„Cardul bt Virtual nu îmi arata suma la sold dece ?”, intreaba un cititor.

RASPUNS

Stimate domn,

Ar putea fi mai multe motive pentru care nu se afiseaza soldul cardului virtual in aplicatia BT Pay de la Banca Transilvania, si anume:

  • Verificati daca aplicatia BT Pay este actualizata la ultima versiune disponibila in Google Play sau App Store;
  • Daca aveti ultima versiune a aplicatiei, incercati deconectarea si reconectarea in aplicatie;
  • Daca problema nu s-a rezolvat nici acum, opriti si reporniti telefonul;
  • Asigurati-va ca aveti conexiune la internet;
  • Daca nu s-a rezolvat nici acum problema cu afisarea soldului, luati legatura cu Banca Transilvania (vezi aici datele de contact).

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu cardul virtual din aplicatia BT Pay.

Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro
0723292899

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!