„De ce nu functioneaza aplicatia BT24? Nu se deschide, care este problema?”, intreaba o cititoare.

RASPUNS

Stimata doamna,

Pentru a rezolva problema nefunctionarii aplicatiei BT24 de la Banca Transilvania, trebuie sa verificati daca aveti actualizata aplicatia cu ultima versiune din Google Play sau App Store, de la inceputul lunii martie.

Mai trebuie sa stiti ca Banca Transilvania va inlocui treptat aplicatiile BT24 si Neo BT cu aplicatia BT Pay.

Inlocuirea are loc in urma unei notificari primite de la banca, dupa care nu veti mai putea folosit BT24, ci doar BT Pay. (vedeti aici detalii despre procesul de inlocuire a BT24 cu Neo BT)

De aceea, va sfatuiesc sa va instalati BT Pay, pentru a fi sigura ca nu veti avea probleme cu accesarea contului bancar la Banca Transilvania.

Pentru a obtine ajutor de la Banca Transilvania cu privire la folosirea BT24, puteti sa sunati la telefonul bancii, 0264308028, sau sa trimiti un e-mail la adresa: bt24@btrl.ro.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatiile BT24 si BT Pay.

Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!