„De ce nu se deschide aplicatia BT pay?  când introduc pinul,apare eroare. Nu pot folosi aplicația BT pay și am dezactivat aplicația!”, intreaba o cititoare.

RASPUNS

Stimata doamna,

Exista doua noutati pe care trebuie sa le aveti in vedere cu privire la aplicatia BT Pay:

  1. Trebuie sa va actualizati aplicatia cu noua versiune disponibila din 29 ianuarie, in Google Play, App Store sau Huawei App Gallery;
  2. Trebuie sa va setati un cod PIN (cod de securitate) pentru a putea utiliza aplicatia, conform notificarii transmise de banca (vezi si foto):

„Trebuie sa-ti setezi un cod PIN pentru a utiliza BT Pay in continuare. Vei utiliza acest cod la autentificarea si autorizarea tranzactiilor in aplicatie.”

Daca aveti actualizata aplicatia si ati setat un cod PIN, dar tot nu functioneaza BT Pay, sfatul meu este sa reinstalati aplicatia pe telefon (vedeti aici pasii care trebuie facuti pentru activarea BT Pay).

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia BT Pay.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!