„Bună seara! Doresc să schimb pibul de la smart mobile…De ce doar la şase luni? Altfel nu se poate?”, intreaba o cititoare.

RASPUNS

Stimata doamna,

Puteti schimba oricand PIN-ul aplicatiei Raiffeisen, nu doar o data la sase luni.

Iata cum se schimba PIN-ul aplicatiei Smart Mobile de la Raiffeisen:

  • Intrati in aplicatia Smart Token, care functioneaza impreuna cu Smart Mobile;
  • Apasati pe „Setari”, in dreapta jos (vezi foto), iar apoi pe „Modifica PIN”;
  • Introdu codul PIN actual, iar ulterior pe cel nou;

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia Raiffeisen, Smart Mobile.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!