„Ce pot face după ce am creat un cont pe google și aplicația Bt pay nu se deschide?”, intreaba un cititor.

RASPUNS

Stimate domn,

Exista mai multe cauze care determina nefunctionarea aplicatiei BT Pay, precum neactualizarea acesteia cu ultima versiune sau probleme cu activarea aplicatiei.

„Pentru înregistrarea în BT Pay, trebuie să instalezi aplicația pe numărul de telefon declarat la bancă (număr pe care vei primi un cod OTP pentru a-l valida), să treci printr-un proces de identificare unde îți vom solicita să fotografiezi cartea de identitate și să te înregistrezi folosind camera foto a telefonului”, conform informatiilor publicate de Banca Transilvania.

Iata solutiile recomandate de banca pentru rezolvarea problemei cu aplicatia:

Dacă întâmpini probleme la deschiderea aplicației BT Pay, după ce ai creat un cont Google, poți încerca următoarele soluții:

  1. Verifică dacă ai conexiune stabilă la internet.
  2. Asigură-te că ai descărcat cea mai recentă versiune a aplicației BT Pay din Google Play Store sau App Store.
  3. Închide și redeschide aplicația.
  4. Repornește dispozitivul mobil.
  5. Dacă problema persistă, contactează serviciul de asistență al Băncii Transilvania pentru suport tehnic.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia BT Pay.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!