„Pin uitat la Smart Token. Cum pot sa-l recuperez?”

Stimate domn,

Pentru setarea unui nou PIN la aplicatia Smart Token Raiffeisen, va trebuit sa sunat la banca Raiffeisen, la numarul de telefon *2000 sau sa trimiteti un e-mail la adresa: online@raiffeisen.ro.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatiile Smart Mobile si Smart Token Raiffeisen.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!