„Pin uitat la Smart Token. Cum pot sa-l recuperez?”
Stimate domn,
Pentru setarea unui nou PIN la aplicatia Smart Token Raiffeisen, trebuie sa sunati la banca Raiffeisen, la numarul de telefon *2000 sau sa trimiteti un e-mail la adresa: online@raiffeisen.ro.
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatiile Smart Mobile si Smart Token Raiffeisen.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro
Scrie un comentariu
Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.
Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.
Urmărește-ne:
Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!
Bună seara me.a venit cardul acasă de la Raiffeisen și nu am pinul
Puteti obtine codul PIN din aplicatia Smart Mobile, sectiunea Cardurile tale – Afisare PIN. Trebuie sa autorizati aceasta operatiune cu aplicatia Smart Token.
O alta varianta este sa cereti codul PIN la numerele de telefon Raiffeisen: *2000 sau 0040 21 306 3002, de pe numarul declarat bancii.
Nu este necesar sa intrati in legatura cu un operator, ci operatorului virtual Ana ii veti comunica motivul apelului: „Reprintare cod PIN”.