„Ma ajutați cu aplicația My BRD? Unde gasesc Cod de client BRD?”, intreaba o cititoare.

RASPUNS

Stimata doamna,

Pentru activarea aplicatiei MyBRD este necesar un cod de activare primit de la banca, precum si o parola unica primita prin SMS.

Iata informatiile publicate pe site-ul BRD privind activarea MyBRD:

„Dacă ai pierdut telefonul sau ți-a fost furat  intră cât mai repede în aplicația MyBRD Net, în meniul  Setări și informații, apoi selectează opțiunea Șterge dispozitiv pentru a putea bloca accesul la aplicația MyBRD Mobile. De asemenea, tot din acest meniu îți poți activa contul pe un nou telefon mobil.

Ai de urmat câțiva pași simpli, pe care ți-i descriem în detaliu mai jos:

  1.  Loghează-te în MyBrd Net;
  2. Accesează meniul Setări și Informații;
  3. Accesează meniul Dispozitive mobile;
  4. Click pe opțiunea Activează dispozitiv nou;
  5. Click pe opțiunea Aplicație instalată corect;
  6. Semnează acțiunea cu aceeași parolă cu care te-ai autentificat;
  7. Se va genera un cod de activare pe care trebuie să îl introduci în câmpul Cod activare, iar în cel de al doilea camp Parola unică prin SMS vei introduce codul primit pe numărul de telefon furnizat în relația cu banca;
  8. Setează un cod PIN pentru aplicația ta, MyBRD Mobile;
  9. Dacă ai reușit să îți activezi dispozitivul dorit, finalizează procesul prin click pe Codul de activare este furnizat.

Dacă nu deții cont de MyBRD Net sau pur și simplu îți este mai ușor, apelează-ne imediat prin MyBRD Contact pentru a solicita dezactivarea dispozitivului  Îți recomandăm să apelezi și operatorul de telefonie mobilă pentru blocarea cartelei SIM. Poți solicita ulterior activarea contului pe MyBRD Mobile în orice agenție BRD, aplicând online pe site-ul www.brd.ro sau apelând MyBRD Contact”

Aplicatia MyBRD va fi inlocuita cu YOU BRD

Trebuie sa stiti ca aplicatia MyBRD va fi inlocuita cu aplicatia YOU BRD, insa in prezent puteti folosi in continuare si vechea aplicatie, conform informatiilor publicate de BRD:

„Da, poți folosi în continuare MyBRD. Pentru că știm că este important să ai un timp de acomodare cu noua aplicație, te vom notifica cu 60 zile înainte să închidem My BRD.”

Vedeti aici cum se activeaza aplicatia YOU BRD.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia BRD.

Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!