BCR isi informeaza clientii, printr-un mesaj transmis in aplicatia George, cum pot sa previna fraudele bancare prin e-mail, mesaje SMS sau prin retelele sociale:

Fii vigilent la atacurile de phishing prin e-mail, WhatsApp sau SMS

  • Nu da curs solicitarilor primite prin e-mail sau telefon (SMS/WhatsApp) venite din partea unor persoane care pretind ca sunt reprezentanti BCR, prin care ti se cere accesarea unor link-uri si transmiterea datelor personale, datelor de pe card si codurile de autorizare, userul si parola de conectare la aplicatia George sau iti solicita efectuarea unor transferuri de bani.
  • Nu da curs solicitarilor primite prin telefon sau e-mail referitoare la obtinerea/autorizarea de credite din partea unor banci, urmate de recomandari de transfer fonduri catre diverse conturi ale unor  autoritati publice, pentru securizarea acestora. Nu transfera niciodata fara sa cunosti in mod real beneficiarul.
  • Verifica link-ul catre care esti directionat pentru actualizare date! BCR nu iti va transmite prin e-mail link-uri pentru actualizare de date si nici nu iti va solicita respingerea/autorizarea unor tranzactii prin accesarea de link-uri din mesaje SMS sau e-mail. De asemenea, operatorii BCR nu vor solicita niciodata coduri de semnare tranzactii sau initierea de tranzactii de test care sa necesite autorizare din partea clientului.
Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!