„Nu pot sa intru in BT Pay, imi spune: Securitate compromisa. Am detectat o problema de securitate in aplicatie. Va rugam reinstalati aplicatia”, ne-a transmis un cititor.

RASPUNS

Stimate domn,

Este posibil ca logarea in aplicatia BT Pay sa fie restrictionata de Banca Transilvania ca o masura de prevenire a fraudelor online.

Trebuie sa stiti ca nu puteti folosi BT Pay daca aveti pe telefon instalate aplicatii de control de la distanta (remote) a telefonului dumneavoastra de catre alte persoane, conform informatiilor furnizate de Banca Transilvania:

„Blocarea accesului pentru dispozitivele care au aplicații de acces remote este o măsură de precauție împotriva tentativelor de fraudă existente, care folosesc astfel de aplicații.”

Cu o aplicatie de acces de la distanta a telefonului, precum Anydesk, escrocii pot accesa conturile bancare si sa fure banii sau pot chiar sa faca imprumuturi in numele celui inselat.

De aceea, pentru a putea folosi BT Pay sau alte aplicatii bancare, este bine sa va dezinstalati astfel de aplicatii de acces de la distanta a telefonului.

Va sfatuiesc sa nu va instalati pe telefon nici alte aplicatii, la recomandarea unor persoane necunoscute, care pretind ca sunt brokeri sau consultanti financiari, pentru ca in toate cazurile este vorba de inselaciuni.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia BT Pay.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!