„Mi-am schimbat adresa de e-mail și nu mai pot intra în aplicația Home Bank, ce trebuie să fac? Mulțumesc!”, intreaba un cititor.

RASPUNS

Stimate domn,

Pentru a putea sa folositi din nou aplicatia Home Bank de la ING Bank, trebuie sa va actualizati datele personale, respectiv adresa de e-mail.

Vedeti aici cum va puteti actualiza datele personale la ING Bank.

Ulterior, dupa actualizarea datelor personale, va puteti reactiva aplicatia Home Bank.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu utilizarea aplicatiei Home Bank.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!