„Ce trebuie sa fac pentru actualizarea datelor personale la ING Bank, ca persoana fizica?”
RASPUNS
Actualizarea datelor personale la ING Bank se poate face din aplicatia bancii, Home Bank, urmand urmatorii pasi:
- din ecranul principal, apasa in dreapta jos – Mai multe, apoi Datele mele, unde apar toate datele personale (vezi foto).
Datele personale se pot actualiza si mergand intr-un sediu al bancii – ING Office.
Iata informatiile publicate de ING, pe site-ul bancii:
„Dacă ai deja aplicația ING Home’Bank, poți actualiza datele din secțiunea „Datele mele”.
Înainte să începi, ține cartea de identitate la îndemână pentru că o să ai nevoie de ea. După ce ai actualizat datele, noi îți trimitem un email de confirmare a finalizării procesului și încă unul în momentul în care, gata, actualizarea datelor s-a realizat cu succes.
Dacă nu ai aplicația instalată pe telefon, nicio problemă. Poți să o descarci din Google Play sau AppStore.
Dacă ai în drum orice ING Office, poți s-o faci oricând de acolo, doar să ai la tine cartea de identitate și un card de debit (asta dacă ai deja unul).
Dacă mai ai întrebări sau nelămuriri, ne poți suna la *2ING sau +031.406.2464.”
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu actualizarea datelor personale la ING Bank.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro