„Ce trebuie sa fac pentru actualizarea datelor personale la ING Bank, ca persoana fizica?”

RASPUNS

Actualizarea datelor personale la ING Bank se poate face din aplicatia bancii, Home Bank, urmand urmatorii pasi:

  • din ecranul principal, apasa in dreapta jos – Mai multe, apoi Datele mele, unde apar toate datele personale (vezi foto).

Datele personale se pot actualiza si mergand intr-un sediu al bancii – ING Office.

Iata informatiile publicate de ING, pe site-ul bancii:

„Dacă ai deja aplicația ING Home’Bank, poți actualiza datele din secțiunea „Datele mele”. 

Înainte să începi, ține cartea de identitate la îndemână pentru că o să ai nevoie de ea. După ce ai actualizat datele, noi îți trimitem un email de confirmare a finalizării procesului și încă unul în momentul în care, gata, actualizarea datelor s-a realizat cu succes.  

Dacă nu ai aplicația instalată pe telefon, nicio problemă. Poți să o descarci din Google Play sau AppStore.

Dacă ai în drum orice ING Office, poți s-o faci oricând de acolo, doar să ai la tine cartea de identitate și un card de debit (asta dacă ai deja unul). 

Dacă mai ai întrebări sau nelămuriri, ne poți suna la *2ING sau +031.406.2464.”

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu actualizarea datelor personale la ING Bank.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!