„Buna ziua, am facut o refinantare pentru a imi achita creditul la TBI Bank si la o alta banca, daca la cealalta banca OP-ul in urgenta a fost incasat in 30 de minute, la TBI a durat 2 zile, am inteles…la cealata banca am primit pe loc adresa de inchidere a creditului, la TBI trebuie sa astept adresa cine stie cat….aceasta banca se joaca cu nervii clientilor, pe langa asta, nu stie nimeni cat dureaza sa primesc hartia respectiva…nu se poate asa ceva.”

Răspuns

Stimată doamnă,

Puteți reclama banca printr-un formular dedicat reclamatiilor de pe site-ul bancii, la acest link  sau direct la sediul bancii, prin completarea aceluiași formular în scris.

Reclamatia la TBI Bank o puteti trimite si prin e-mail, la adresa: ccc@tbicallcenter.ro.

Dacă vreți să luați legătura prin telefon cu banca, puteti să sunați la relații cu clienții, la numărul 0215298600.

Vă rog să reveniți cu raspunsul la reclamatie, pentru a va putea ajuta în relația cu TBI Bank.

Cu stimă,
Maria Pop-Coman
jurnalistă
Intreababanca.ro

Categorii:

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!