„Bună dimineața, nu  pot  să-mi  recuperez aplicația George  pe telefon, nu mai am nici contractul, nu știu nici imeilul, și vreau să-mi fac  aplicația anapoi  pe  telefon  dacă  puteți  să  mă  ajutați, vă rog”, intreaba o cititoare.

RASPUNS

Stimata doamna,

Pentru reinstalarea aplicatiei George pe telefon, trebuie sa stiti numele de utilizator sau Alias-ul setat dupa ce ati semnat contractul cu BCR.

Daca nu mai aveti contractul si nu stiti nici e-mailul necesar pentru activarea aplicatiei, trebuie sa procedati astfel:

  1. Trebuie sa va actualizati datele personale la BCR, cu noua adresa de e-mail (vedeti aici cum puteti actualiza datele personale la BCR).
  2. Trebuie sa sunati la BCR, la numerele *2227 sau +4021.407.42.00, pentru obtinerea numelui de utilizator necesar pentru activarea aplicatiei George.

Va rog sa reveniti, daca aveti probleme cu aplicatia George BCR.

Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!