„Bună dimineața, nu pot să-mi recuperez aplicația George pe telefon, nu mai am nici contractul, nu știu nici imeilul, și vreau să-mi fac aplicația anapoi pe telefon dacă puteți să mă ajutați, vă rog”, intreaba o cititoare.
RASPUNS
Stimata doamna,
Pentru reinstalarea aplicatiei George pe telefon, trebuie sa stiti numele de utilizator sau Alias-ul setat dupa ce ati semnat contractul cu BCR.
Daca nu mai aveti contractul si nu stiti nici e-mailul necesar pentru activarea aplicatiei, trebuie sa procedati astfel:
- Trebuie sa va actualizati datele personale la BCR, cu noua adresa de e-mail (vedeti aici cum puteti actualiza datele personale la BCR).
- Trebuie sa sunati la BCR, la numerele *2227 sau +4021.407.42.00, pentru obtinerea numelui de utilizator necesar pentru activarea aplicatiei George.
Va rog sa reveniti, daca aveti probleme cu aplicatia George BCR.
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro