„Bună dimineața, nu pot să-mi recuperez aplicația George pe telefon, nu mai am nici contractul, nu știu nici imeilul, și vreau să-mi fac aplicația anapoi pe telefon dacă puteți să mă ajutați, vă rog”, intreaba o cititoare.
RASPUNS
Stimata doamna,
Pentru reinstalarea aplicatiei George pe telefon, trebuie sa stiti numele de utilizator sau Alias-ul setat dupa ce ati semnat contractul cu BCR.
Daca nu mai aveti contractul si nu stiti nici e-mailul necesar pentru activarea aplicatiei, trebuie sa procedati astfel:
- Trebuie sa va actualizati datele personale la BCR, cu noua adresa de e-mail (vedeti aici cum puteti actualiza datele personale la BCR).
- Trebuie sa sunati la BCR, la numerele *2227 sau +4021.407.42.00, pentru obtinerea numelui de utilizator necesar pentru activarea aplicatiei George.
Va rog sa reveniti, daca aveti probleme cu aplicatia George BCR.
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro
Bună ziua! Am primit un email că mi am activat aplicația george la BCR. Eu nu am activat și nu am cont la BCR. In email scria că a fost instalat de pe un telefon Motorola e 2. Eu nu am nici măcar acest tip de telefon. Cine poate fi făcut?
Astfel de emailuri sunt tentative de frauda, inselaciune.
De aceea, nu trebuie sa faceti click pe linkurile din aceste e-mailuri.
Verificati, de asemenea, adresa de email, pentru a vedea daca este de la BCR. Daca este de la BCR, trebuie sa fie cu terminatia @bcr.ro.