„Daca am facut o plata gresita cu cardul BT pe internet, ce pot sa fac? Se poate anula?”

RASPUNS

Stimată doamnă,

Dacă vreti să anulați o plată gresita făcută cu cardul BT (Banca Transilvania) si sa recuperati banii, va trebui sa solicitati la banca un asa-zis „refuz la plata”, ceea ce inseamna contestarea tranzactiei cu cardul.

Pentru aceasta, trebuie să sunați la call center-ul BT, la numărul de telefon 0264 308 000, cu optiunea BT Visual Help, prin accesarea link-ului primit prin SMS. Mai departe, apăsați pe opțiunea „Contestare tranzacții”, și de acolo continuați cu etapele indicate.

Contestarea unei tranzactii cu cardul se poate face si la telefon, la numele 0264 308 028* sau *8028, sau într-o sucursală BT, conform informatiilor publicate de banca aici.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu anularea transferului cu cardul BT.

Cu stimă,
Maria Pop-Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!