„Daca am facut o plata gresita cu cardul BT pe internet, ce pot sa fac? Se poate anula?”
RASPUNS
Stimată doamnă,
Dacă vreti să anulați o plată gresita făcută cu cardul BT (Banca Transilvania) si sa recuperati banii, va trebui sa solicitati la banca un asa-zis „refuz la plata”, ceea ce inseamna contestarea tranzactiei cu cardul.
Pentru aceasta, trebuie să sunați la call center-ul BT, la numărul de telefon 0264 308 000, cu optiunea BT Visual Help, prin accesarea link-ului primit prin SMS. Mai departe, apăsați pe opțiunea „Contestare tranzacții”, și de acolo continuați cu etapele indicate.
Contestarea unei tranzactii cu cardul se poate face si la telefon, la numele 0264 308 028* sau *8028, sau într-o sucursală BT, conform informatiilor publicate de banca aici.
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu anularea transferului cu cardul BT.
Cu stimă,
Maria Pop-Coman
jurnalist
Intreababanca.ro