„Bună ziua! Mi-am schimbat numărul de telefon și nu mă pot conecta la aplicatia George BCR. Ce trebuie sa fac?”

RĂSPUNS

Stimate domn,

Daca v-ati schimbat numarul de telefon, pentru a va putea conecta la aplicatia George trebuie:

  1. Sa va actualizati datele personale, adica sa va inlocuiti vechiul numar de telefon cu cel nou (vezi aici cum iti poti actualiza datele personale la BCR);
  2. Sa va reactivati aplicatia George, cu noul numar de telefon (vezi aici detalii despre activarea George).

La reactivarea aplicației George cu noul număr de telefon, veți folosi numele de utilizator furnizat de bancă la momentul deschiderii contului George, sau Alias-ul creat ulterior.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia George BCR.

Cu stimă,
Maria Pop-Coman
jurnalista
Intreababanca.ro

Categorii:

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!