„Bună ziua, am făcut acum o oră aproximativ o tranzacție către Wizz air pe care aș dori să o anulez, îmi puteți spune vă rog frumos cum aș putea să o anulez? Vă mulțumesc frumos.”, intreaba o cititoare.

RASPUNS

Stimata doamna,

Pentru anularea platii online la Wizz Air, trebuie sa contactati firma de aviatie si sa solicitati anularea platii si returnarea banilor.

In acelasi timp, trebuie sa faceti la Banca Transilvania un refuz la plata (contestarea tranzactiei).

Poți contesta o tranzacție prin BT Visual Help urmând pașii de mai jos:

❶⠀Apelezi numărul de telefon 0264 308 000 și accesezi link-ul primit prin SMS;

❷⠀Accesezi opțiunea Contestare tranzacții și a etapelor indicate pentru finalizare.

Această solicitare mai poate fi făcută fie în call center, la numerele de telefon 0264 308 028*sau *8028*, fie în orice unitate BT.

Pentru tranzacțiile din NeoBT, dacă plata nu a ajuns în contul beneficiarului, trimite o cerere prin mesageria securizată a aplicației NeoBT.

În cazul în care tranzacția a fost deja procesată, nu mai poate fi anulată. Dacă suspectezi o fraudă, contactează imediat banca și urmează procedurile necesare.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu anularea platii Wizz Air.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!