„Vreau să instalez bt pay și nu funcționează îmi tot apare alertă de  securitate și-mi spune să dezinstalez aplicația. Ce trebuie sa fac?”, intreaba o cititoare.

RASPUNS

Stimata doamna,

Iata cateva sfaturi pentru a va putea instala aplicatia BT Pay de la Banca Transilvania, in cazul aparitiei unei erori, precum alerta de securitate:

  • Asigurati-va ca telefonul pe care vreti sa instalati aplicatia BT Pay are un sistem de operare cu Android minim 7.0 sau iOS de minim 15.0 (la telefoanele iPhone);
  • Verificati daca telefonul nu au fost rooted sau software-ul oferit de producător nu a fost modificat, cazuri in care aplicatia nu functioneaza;
  • Este posibil ca pe telefon sa aveti aplicații care ar putea pune în pericol funcționalitatea BT Pay, cum ar fi aplicatiile prin care se poate controla de la distanta telefonul, de catre alte persoane (Anydesk sau AirDroid).
  • Pentru utilizarea aplicatiei BT Pay trebuie sa aveti o metoda de securizare a telefonului (deblocare) precum PIN sau face ID.

Dacă nu reusiti sa rezolvati problema cu instalarea BT Pay (vedeti aici pasii de urmat pentru instalarea BT Pay) trebuie sa contactati serviciul de asistență al Băncii Transilvania la numărul de call center pentru BT Pay: 0264 308 028 sau *8028, disponibil din orice rețea națională, fixă sau mobilă.

Poți de asemenea să folosești secțiunea „Contact” din aplicația BT Pay pentru a raporta problema.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu instalarea aplicatiei BT Pay.

Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!