„Bună ziua. Am uitat pinul cardului BRD. Ce trebuie sa fac? Cum pot sa-l aflu sau sa-l schimb?”

Răspuns

Stimată doamnă,

„Puteți solicita regenerarea PIN-ului cardului din aplicația de mobile banking, din meniul “Carduri”, în orice agenție BRD sau apelând la serviciul MyBRD Contact: (021) 302.61.61, 0800 803 803.

După înregistrarea cererii de regenerare vei primi un mesaj pe numărul de telefon declarat la BRD prin care ți se solicită parola unică (ultimele 4 cifre din numărul de card şi ultimele 4 cifre din CNP, fără spaţii sau simboluri).

După confirmarea parolei vei primi noul cod PIN , tot prin SMS. Dacă ai solicitat regenerarea PIN-ului, trebuie să utilizezi prima oară cardul la un bancomat”, conform informatiilor publicate de BRD.

Va rog să reveniți la mine, dacă aveți probleme cu cardul BRD.

Cu stima,

Maria Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Categorii:

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!