„Bună ziua! Am avut la Provident un credit acum câțiva ani și datorită întârzierii plăților m-au băgat în biroul de credit! Am terminat creditul de achitat, le-am trimis o cerere de ștergere dar și dovada lichidării creditului dar am primit un răspuns negativ din partea lor.

Ce pot sa mai fac ca să mă șteargă din Biroul de Credit? Vă cer un sfat! Va mulțumesc anticipat!”

Răspuns

Stimate domn,

Dacă ați avut întârzieri de 30 de zile la plata creditului, și Provident v-a anunțat cu cel puțin 15 zile înainte de a vă raporta, atunci nu puteți cere ștergerea restantelor.

Acestea sunt păstrate la Biroul de credit timp de 4 ani după achitarea creditului.

Cererea de ștergere din Biroul de credit nu se poate face decât în anumite cazuri, cum ar fi raportarea de date greșite sau lipsa notificării înainte de raportare.

Însă, dacă nu ați primit o notificare prealabilă de la Provident, ei trebuie să își asume această greșeală și să retragă datele negative. Notificarea prealabilă raportării restantelor de peste 30 de zile la Biroul de Credit este esențială pentru ca cei care
au probleme cu plata ratelor să fie informați despre pericolul înregistrării, astfel încât să aibă timp să evite această situație.

Va rog să reveniți la mine cu alte detalii privind restantele la Provident, pentru a vă ajuta să rezolvați problema stergerii din Biroul de Credit.

Cu stima,
Maria Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!