Cei care vor sa fie in siguranta, daca pierd sau li se fura cardul, pot dezactiva functia contactless (platile de maxim 100 de lei fara PIN), solicitand acest lucru la banca emitenta a cardului.
Iata, de exemplu, cum se face dezactivarea functiei contactless in cazul cardurilor emise de Garanti BBVA:
„Activarea sau dezactivarea funcționalității Contactless se poate realiza apelând Serviciul de Relații Clienți sau mergând în agențiile Garanti BBVA.
Serviciul de Relaţii Clienţi poate fi accesat la numerele de telefon: 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie, program zilnic între 9.00 şi 22.00.
Plătește rapid prin simpla apropiere a cardului de un POS/terminal cu funcționalitate Contactless fără introducerea codului PIN pentru tranzacțiile de până la 100 lei.
Doar la prima tranzacție se va solicita introducerea cardului în terminalul POS și codul PIN.”
Vezi aici mai multe intrebari si raspunsuri despre cardurile Garanti BBVA.