„Vă rog să mă ajutați pentru a putea activa aplicația YOU BRD.
Mi-a apărut scris când am vrut sa deschid aplicația cum că trebuie să mă înregistrez.Am rămas surprinsă,mai mult derutată.Am două opțiuni ,,Activați acum” dar degeaba apăs pe ecran,că nu mi se deschide.Cealaltă opțiune,,Activați dintr-o sucursala BRD îmi cere numărul de client(pe care eu nu-l știu).Nu sunt acum în țară.
Vă mulțumesc!”
RASPUNS
Stimata doamna,
Intr-adevar, in urma verificarilor facute de mine, aplicatia YOU BRD are probleme tehnice de functionare in privinta activarii, probabil din cauza ultimei actualizari realizate de banca in aceasta luna.
Din acest motiv v-a aparut ca trebuie sa va inregistrati din nou, atunci cand ati incercat sa deschideti YOU BRD.
Pentru inregistrare (activare), dupa cum ati vazut, aveti doua optiuni:
1. activare online, de pe telefon;
2. activare dintr-o sucursala BRD, unde vi se transmite un numar de client, pe care nu aveti cum sa-l stiti, decat daca mergeti intr-o unitate BRD.
YOU BRD are probleme de functionare
Daca nu vi se deschide optiunea „activati acum”, inseamna ca aplicatia YOU BRD are o problema de functionare, care poate fi rezolvata astfel, conform indicatiilor unui reprezentant al bancii de la call center: „trebuie sa stergeti aplicatia din telefon si sa o reinstalati din Google Play sau App Store, pentru ca trebuie sa se stearga datele personale din aplicatie, precum numarul de telefon”.
O alta eroare (vezi foto) la aplicatia YOU BRD ar putea sa apara dupa ce ati introdus datele personale (CNP si numar de telefon), din acelasi motiv, cauzat de ultima actualizare a aplicatiei.
Asadar, sfatul meu este sa incercati sa reactivati YOU BRD dupa ce ati sters-o din telefon si ati descarcat-o din nou, apoi reveniti pentru a-mi spune daca ati reusit sau nu.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro
Bună ziua!
Am reușit să reinstalez aplicația.
Vă mulțumesc!