„Vă rog să mă ajutați pentru a putea activa aplicația YOU BRD.
Mi-a apărut scris când am vrut sa deschid aplicația cum că trebuie să mă înregistrez.Am rămas surprinsă,mai mult derutată.Am două opțiuni ,,Activați acum” dar degeaba apăs pe ecran,că nu mi se deschide.Cealaltă opțiune,,Activați dintr-o sucursala BRD îmi cere numărul de client(pe care eu nu-l știu).Nu sunt acum în țară.
Vă mulțumesc!”
RASPUNS
Stimata doamna,
Intr-adevar, in urma verificarilor facute de mine, aplicatia YOU BRD are probleme tehnice de functionare in privinta activarii, probabil din cauza ultimei actualizari realizate de banca in aceasta luna.
Din acest motiv v-a aparut ca trebuie sa va inregistrati din nou, atunci cand ati incercat sa deschideti YOU BRD.
Pentru inregistrare (activare), dupa cum ati vazut, aveti doua optiuni:
1. activare online, de pe telefon;
2. activare dintr-o sucursala BRD, unde vi se transmite un numar de client, pe care nu aveti cum sa-l stiti, decat daca mergeti intr-o unitate BRD.
YOU BRD are probleme de functionare
Daca nu vi se deschide optiunea „activati acum”, inseamna ca aplicatia YOU BRD are o problema de functionare, care poate fi rezolvata astfel, conform indicatiilor unui reprezentant al bancii de la call center: „trebuie sa stergeti aplicatia din telefon si sa o reinstalati din Google Play sau App Store, pentru ca trebuie sa se stearga datele personale din aplicatie, precum numarul de telefon”.
O alta eroare (vezi foto) la aplicatia YOU BRD ar putea sa apara dupa ce ati introdus datele personale (CNP si numar de telefon), din acelasi motiv, cauzat de ultima actualizare a aplicatiei.
Asadar, sfatul meu este sa incercati sa reactivati YOU BRD dupa ce ati sters-o din telefon si ati descarcat-o din nou, apoi reveniti pentru a-mi spune daca ati reusit sau nu.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro
Bună ziua!
Am reușit să reinstalez aplicația.
Vă mulțumesc!
Bună ziua.de 3 luni mă chinui sa instalez aplicația yu BRD împreună cu un reprezentant al băncii.Nu reusim
Care este problema cu instalarea aplicatiei You BRD? De ce nu reusiti?
De ce nu mă lasă să mă reactivez la You BRD
Care este mai exact problema cu reactivarea YOU BRD?
Ce eroare va apare?
Nu m-a pot autentifica in aplicația YOU BRD.când apăs Autentificare pe ecran apare mesajul (Ups,a apărut o eroare Încearcă mai târziu cod eroare FE011)Ce pot face?
Probabil ca aplicatia YOU BRD are o problema de functionare, de aceea solutia este sa incercati mai tarziu. Sunati si la BRD, pentru a afla cand puteti folosi aplicatia.
Buna ziua.Nu pot sa instalez aplicația in noul dispozitiv.Mentionez că sunt deja client,doar că am instalat aplicația pe un nou dispozitiv,cel vechi stricandu-se.Problema apare după ce introduc datele personale(am incercat ambele variante de acces,având de la banca codul de client),când apar termenii și condițiile și când doresc sa dau accept mă scoate pur și simplu din aplicație.
Nu știu ce să mai încerc,menționez că noul dispozitiv este Android.Am fost și la banca,unde împreună cu doamnele de la ghișeu ne-am chinuit doua ore,fara rezultat.
Am sunat și am incercat toate variantele și cu cei de la suport clienți,și la fel nu a funcționat,in toate variantele mă scoate afară din aplicație când ajung sa dau accept la term
eni și condiții.
Va rog să mă ajutați,altfel mă văd nevoita sa schimb banca deoarece am mare nevoie de bankingul on-line,iar aceste zile in care nu a funcționat a fost deja o mare problema pentru mine.
Mulțumesc!
Buna ziua.Nu reușesc să instalez aplicația pe un nou dispozitiv.Sunt deja client,dar dispozitivul pe care era descărcată aplicația s-au stricat și încerc să o instalez pe un nou dispozitiv.
Am incercat toate variantele posibile cu angajații banci,deasemenea am sunat la serviciul clienți și deasemenea nu a funcționat nimic.
Menționez că am incercat ambele modalități de autentificare,având și codul clientului de la banca,însă nu funcționează.
Problema apare după ce introduc datele și ajung la termeni și condiții,când încerc sa dau accept mă scoate automat din aplicație.
Sper sa fie o rezolvare,altfel mă văd nevoita sa schimb banca, bankingul este important pentru mine.
Mulțumesc!
Cel mai probabil este vorba de o eroare de functionare a aplicatiei, caz in care trebuie sa sunati la call center-ul BRD, pentru a afla cand si cum se poate rezolva problema cu YOU BRD.
Bună ziua, aplicația mea You BRD ÎMI dă eroare la ultimul pas , după ce introduc datele personale îmi spune ca durează maxim 3 minute dar după câteva secunde îmi apare o eroare, de aproape 4 luni încerc să mă autentific dar nu merge nici din sucursala , au făcut sesizare în acest sens dar nu m-a contacta nimeni înapoi
Este posibil ca aplicatia YOU BRD sa aiba o problema de functionare, intrucat si alti cititori s-au plans ca au avut aceeasi eroare la activarea ei.
Solutia este sa faceti o reclamatie la BRD si sa intrebati cand va functiona din nou aplicatia.