„Nu mai functioneaza aplicatia ING Home Bank, incerc sa o deschid si nu merge. Imi spune ca telefonul nu mai e compatibil. Ce pot sa fac?”, intreaba un cititor.

RASPUNS

Stimate domn,

O posibila cauza pentru nefunctionarea aplicatiei ING Home Bank este neactualizarea acesteia cu ultima versiune din Google Play sau App Store, a anuntat banca.

Iata anuntul publicat pe site-ul ING Bank:

„O parte dintre utilizatorii ING Home’Bank pot accesa cu dificultate aplicația dacă nu au actualizate pe telefoanele mobile sistemele de operare.

Vă rugăm să vă asigurați că aveți minim versiunile Android 10/IOS 16 și aplicația Home’Bank actualizată la zi, din Google Play/AppStore.

De asemenea, vă reamintim că puteți folosi Home’Bank și în varianta desktop, folosind aceleași credențiale de logare.”

Asadar, trebuie sa va asigurati ca aveti actualizata aplicatia cu ultima versiune si ca telefonul dumneavoastra are un sistem de operare suficient de nou, cu Android minim 10 si iOS minim 16, pentru telefoanele iPhone.

Vedeti in acest articol care sunt versiunile minime de Android si iOS necesare pentru functionarea aplicatiilor bancare.

Va rog sa reveniti, daca aveti probleme cu aplicatia ING Home Bank.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!