„Bună seara…. de doua zile pierd câte 5,6 ore pe zi pentru aplicația BtPay…..nu am putut sa întru în ea de ieri am încercat toate variantele spunând ca datele dumneavoastră sunt in procesare.
RASPUNS
Stimata doamna,
Exista mai multe cauze pentru care nu va puteti activa aplicatia BT Pay, astfel:
- In primul rand, asigurati-va ca nu este vorba de o tentativa de frauda online, iar activarea aplicatiei BT Pay incercati sa o faceti de pe un link trimis de o persoana necunoscuta; instalarea aplicatiei BT Pay se face doar din Google Play, App Store sau Huaway App Gallery (vedeti aici cum trebuie sa faceti);
- Numarul de telefon pe care vreti sa instalati aplicatia nu este cel inregistrat la banca. De aceea, daca ati primit mesajul ca telefonul nu este cel declarat la banca, trebuie sa va actualizati datele personale la Banca Transilvania, pentru a putea reinstala aplicatia BT Pay. Vedeti aici cum va puteti actualiza datele personale;
- Daca ati incercat activarea aplicatiei de prea multe ori si ati solicitat de mai multe ori codul de activare al aplicației, trebuie sa asteptati o perioada de timp, pana veti putea relua procesul de activare;
- Asigurati-va ca nu aveti cardul blocat sau un telefon vechi, imcompatibil cu cerintele aplicatiei BT Pay privind sistemul de operare: Android versiune minim 7 sau iOS versiune minim 13.
Vedeti aici si alte cauze pentru nefunctionarea aplicatiei BT Pay si posibile solutii pentru remedierea problemei.
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor pentru instalarea aplicatiei BT Pay.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro