„Bună seara…. de doua zile pierd câte 5,6 ore pe zi pentru aplicația BtPay…..nu am putut sa întru în ea de ieri am încercat toate variantele spunând ca datele dumneavoastră sunt in procesare.

   Am resetat telefonul, am dezinstalato, și amu nu pot so mai instalez spunându-mi că telefonul nu e cel declarat in bancă
    Am transferat 100 de lei din raifsan în contul unde mi l-ați trimis in mail unde spune că totul e ok cu firma electronică. 
 
Și transferul nu stiu dacă sa efectuat din raifsen spunându-mi că nr.de cont e greșit. 
   Nu înțeleg situația ce se intampla în banca BT.
    Ca-ci ni se spune că in câteva minute te poți activez online în bancă, dar văd că nu este așa fiindcă nu sunt numai eu ci o mulțime de persoane care vor să devină clienți. 
   Vă rog să mă informați,și ajutați-mă să pot deveni client în Banca Transilvania. 
     Mulțumesc.!!!”, intreaba un cititor.

RASPUNS

Stimata doamna,

Exista mai multe cauze pentru care nu va puteti activa aplicatia BT Pay, astfel:

  • In primul rand, asigurati-va ca nu este vorba de o tentativa de frauda online, iar activarea aplicatiei BT Pay incercati sa o faceti de pe un link trimis de o persoana necunoscuta; instalarea aplicatiei BT Pay se face doar din Google Play, App Store sau Huaway App Gallery (vedeti aici cum trebuie sa faceti);

 

  • Numarul de telefon pe care vreti sa instalati aplicatia nu este cel inregistrat la banca. De aceea, daca ati primit mesajul ca telefonul nu este cel declarat la banca, trebuie sa va actualizati datele personale la Banca Transilvania, pentru a putea reinstala aplicatia BT Pay. Vedeti aici cum va puteti actualiza datele personale;

 

  • Daca ati incercat activarea aplicatiei de prea multe ori si ati solicitat de mai multe ori codul de activare al aplicației, trebuie sa asteptati o perioada de timp, pana veti putea relua procesul de activare;

 

  • Asigurati-va ca nu aveti cardul blocat sau un telefon vechi, imcompatibil cu cerintele aplicatiei BT Pay privind sistemul de operare: Android versiune minim 7 sau iOS versiune minim 13.

Vedeti aici si alte cauze pentru nefunctionarea aplicatiei BT Pay si posibile solutii pentru remedierea problemei.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor pentru instalarea aplicatiei BT Pay.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!