„Nu mi se mai deschide aplicatia BT Pay dupa ce am dezistalat-o si am instalat-o din nou, pentru ca imi tot dadea o eroare. Ce pot sa fac?”, intreaba o cititoare.
RASPUNS
Stimata doamna,
Pot fi mai multe cauze pentru nefunctionarea aplicatiei BT Pay, si anume:
Probleme cu telefonul, precum:
- Are o versiune de Android sub cea minima de 7.0 ceruta de aplicatia BT Pay (vezi aici detalii);
- Memoria cash a aplicatiei dezinstalate poate impiedica functionarea celei noi, de aceea recomandarea este sa goliti mai intai memoria cash a aplicatiei BT Pay, iar apoi sa o reinstalati;
- Daca tot nu se deschide aplicatia, incercati sa opriti si sa reporniti telefonul;
Probleme cu aplicatia sau cu cardul BT, si anume:
- Uneori, este posibil ca aplicatia sa intampine probleme de functionare, de aceea este bine sa luati legatura cu banca, pentru a afla daca aceasta este functionala;
- Este posibil sa existe o probleme cu contul sau cardul BT, precum blocarea acestuia din diverse motive, de aceea solutia este sa intrebati la banca daca este activ contul si cardul (vezi aici detalii).
Iata si cateva sfaturi oferite de Banca Transilvania (BT), in cazul in care nu se deschide aplicatia BT Pay:
„Dacă întâmpini probleme cu deschiderea aplicației BT Pay, iată câțiva pași pe care îi poți urma:
- Verifică dacă ai conexiune stabilă la internet.
- Asigură-te că ai instalată cea mai recentă versiune a aplicației BT Pay.
- Încearcă să închizi și să redeschizi aplicația.
- Repornește dispozitivul mobil.
- Dacă problema persistă, contactează serviciul de asistență al Băncii Transilvania.
Pentru asistență suplimentară, poți suna la *8028 (disponibil 24/7) sau poți vizita o agenție Banca Transilvania.” (Vezi aici mai multe intrebari si raspunsuri despre BT Pay oferite de Banca Transilvania)
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu BT Pay.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro