„După instalarea BT Pay, când mi se trimite codul nu reușesc să îl introduc pentru că nu îmi apare tastatura pe telefon și nici nu îl pot copia…Am văzut ceva cu activarea chat RCS dar mie îmi zice că e indisponibil. Mentionez că am schimbat și Nr telefonic in relația cu banca dar tastatura tot nu apare să introduc codul????”, intreaba un cititor.

RASPUNS

Stimate domn,

Problema cu introducerea codului pentru activarea aplicatiei BT Pay ar putea fi cauzata de setarile telefonului privind mesajele Rich Communication Services (RCS).

Sfatul meu este sa verificati in setarile telefonului daca aveti activat serviciul  chat RCS, iar apoi sa incercati din nou activarea BT Pay.

Daca nu reusiti sa activati chat RCS, incercati aceste solutii:

  • reporniti telefonul;
  • resetati telefonul la setarile initiale;
  • reinstalati aplicatia BT Pay;
  • luati legatura cu Banca Transilvania, pentru a va ajuta;

Va rog sa reveniti, daca aveti in continuare probleme cu activarea BT Pay.

Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!