„Vă salut.
Nu mai reușesc să finalizez tranzacții online cu aplicatia YOU BRD, îmi spune că parola e greșită, imposibil. Am schimbat parola, am primit mesaj că a fost schimbată cu succes. La reluarea unei tranzacții iarăși arată că e greșită, nu are cum, sunt o persoană atentă. Am dezinstalat aplicația am reinstalat-o, am repetat acțiunile de mai sus, eroarea persistă. Banca nu m-a ajutat să rezolv. Ce e de făcut?”, intreaba un cititor.
RASPUNS
Stimate domn,
Platile online cu carduri BRD se autorizeaza prin aplicatia YOU BRD sau printr-un cod primit prin SMS pe telefon, daca nu aveti aplicatia bancii.
Iata informatiile publicate de BRD cu privire la modul de efectuare a platilor online:
„Posesorii de carduri BRD care vor efectua tranzacții online (plăți cu cardul pe Internet sau aplicații mobile) se vor autentifica prin aplicația de mobile banking, pe bază de biometrie sau prin codul PIN al aplicației. Cu titlu de excepție, dacă nu deții un smartphone sau nu ai aplicația de mobile banking instalată, te vei putea autentifica prin cod unic SMS, la care vei adăuga o parolă suplimentară pe care o vei ști doar tu.
IATĂ CUM SE VA DERULA TRANZACȚIA:
1. Plătești online cu cardul tău BRD
Dupa introducerea datelor de pe card, in ecranul de plată va trebui sa introduci parola initiala, ultimele 6 caractere din CNP
2. Alegi noua parolă
Vei seta o noua parolă, pe care o vei folosi pentru toate tranzacțiile viitoare cu cardul pe Internet. Îți recomandăm să îți alegi cu grijă noua parolă, deoarece va fi necesară la validarea fiecarei plăți online.
3. Alegi/verifici numarul de telefon pe care sa primesti codul unic prin SMS
În cazul în care ai mai multe numere de telefon declarate la bancă, îl selectezi pe cel pe care dorești să primești codul unic de validare a tranzacției.
În cazul în care nu ai înregistrat niciun număr de telefon în baza de date a băncii sau niciunul dintre numerele afișate nu mai este de actualitate, te rugăm să ne contactezi în orice agenție BRD pentru a defini un nou număr de telefon și, implicit, a finaliza tranzacția.
4. Primești codul de validare
Introduci codul unic de validare primit prin SMS pe numărul de telefon mobil declarat la bancă.
Confirmi tranzacția introducând codul unic în ecranul de plată. Codul se emite pentru fiecare tranzacție online și este valabil timp de 15 minute.
Important! Confirmarea tranzacției duce și la modificarea cu succes a noii parole.
Dacă ai uitat parola, ai posibilitatea de a o reseta prin apăsarea butonului “Am uitat parola”.
Sursa: BRD.ro
Daca nu primiti in aplicatia YOU BRD mesajul privind autorizarea platii online, inseamna ca este vorba de o eroare a aplicatiei, caz in care va trebuie sa faceti o reclamatie la BRD, in vederea solutionarii.
Va rog sa reveniti cu raspunsul la reclamatia trimisa BRD, pentru a va ajuta sa rezolvati problema platii online cu cardul BRD.
Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro
Am mari probleme de când au schimbat aplicatia YOU BRD, nu reușesc să mai fac nici măcar o singură tranzacție online, sper să se găsească o soluție.
Mai exact de cand nu puteti face tranzactii online cu YOU BRD?
Uneori am mai putut să fac cam până aproape de jumătatea lunii trecute, de atunci însă nu mai pot efectua absolut nicio tranzacție online. Tot îmi arată erorile de care spuneam.
Am fost la sucursală la Petroșani, angajata cu care am stat de vorbă mi-a ascultat problema, am explicat detaliat ceea ce n funcționează, dansa mi-a spus ca să iau contact telefonic cu Relații clienți și să solicit dezactivarea 3d secure. Mi s-a părut că nu e ok ce spune, știu că 3d secure este esențială în efectuarea tranzacțiilor.
Am sunat, nu am rețin numele operatoarei cu care am vorbit, când am solicitat dezactivarea 3d secure mi-a spus că asta nu se face, exact ce mă gândeam și eu. Deci, ce e de făcut?
Erorile persistă, în mesaje anterioare am explicat clar ce probleme sunt și cum am încercat să le rezolv, însă fara succes. Menționez că sunt o persoană atentă și nu am probleme în a ști cum se folosesc aplicațiile diverse, inclusiv You BRD.
Despre ce parola e vorba? In ce moment va spune ca este gresita?
E vorba de parola de autentificare legată de 3d secure, cea formată din litere și cifre cerută pentru a autoriza tranzacția, așa cum spuneam, am introdus-o corect, arată eroare, imposibil, am schimbat-o, am primit informarea că a fost schimbată cu succes, degeaba, la tranzacții arată aceeași eroare.
Nu doar eu am această problemă, sunt și alți nenumărați utilizatori cu aceeași problemă, puteți vedea acest lucru pe Google.
Ce card aveti? Ati sunat la numarul de pe spatele cardului?
Am card Mastercard, da, am sunat exact la acel număr și am menționat tot ceea ce a fost necesar, exact ce v-am arătat în mesaje, nu s-a rezolvat nimic.
Anterior, cum faceati platile online: cu parola si cod prin SMS primit de la banca sau fara SMS, cu autentificarea in aplicatia YOU?
Efectuam plăti cu autentificarea în You BRD.
Este posibil sa fie vorba de o eroare a sistemului de plati 3 D Secure, caz in care trebuie sa faceti o reclamatie la BRD, in vederea solutionarii.