„Vă salut.
Nu mai reușesc să finalizez tranzacții online cu aplicatia YOU BRD, îmi spune că parola e greșită, imposibil. Am schimbat parola, am primit mesaj că a fost schimbată cu succes. La reluarea unei tranzacții iarăși arată că e greșită, nu are cum, sunt o persoană atentă. Am dezinstalat aplicația am reinstalat-o, am repetat acțiunile de mai sus, eroarea persistă. Banca nu m-a ajutat să rezolv. Ce e de făcut?”, intreaba un cititor.

RASPUNS

Stimate domn,

Platile online cu carduri BRD se autorizeaza prin aplicatia YOU BRD sau printr-un cod primit prin SMS pe telefon, daca nu aveti aplicatia bancii.

Iata informatiile publicate de BRD cu privire la modul de efectuare a platilor online:

„Posesorii de carduri BRD care vor efectua tranzacții online (plăți cu cardul pe Internet sau aplicații mobile) se vor autentifica prin aplicația de mobile banking, pe bază de biometrie sau prin codul PIN al aplicației. Cu titlu de excepție, dacă nu deții un smartphone sau nu ai aplicația de mobile banking instalată, te vei putea autentifica prin cod unic SMS, la care vei adăuga o parolă suplimentară pe care o vei ști doar tu.

IATĂ CUM SE VA DERULA TRANZACȚIA:

1. Plătești online cu cardul tău BRD

Dupa introducerea datelor de pe card, in ecranul de plată va trebui sa introduci parola initiala, ultimele 6 caractere din CNP

2. Alegi noua parolă

Vei seta o noua parolă, pe care o vei folosi pentru toate tranzacțiile viitoare cu cardul pe Internet. Îți recomandăm să îți alegi cu grijă noua parolă, deoarece va fi necesară la validarea fiecarei plăți online.

3. Alegi/verifici numarul de telefon pe care sa primesti codul unic prin SMS

În cazul în care ai mai multe numere de telefon declarate la bancă, îl selectezi pe cel pe care dorești să primești codul unic de validare a tranzacției.

În cazul în care nu ai înregistrat niciun număr de telefon în baza de date a băncii sau niciunul dintre numerele afișate nu mai este de actualitate, te rugăm să ne contactezi în orice agenție BRD pentru a defini un nou număr de telefon și, implicit, a finaliza tranzacția.

4. Primești codul de validare

Introduci codul unic de validare primit prin SMS pe numărul de telefon mobil declarat la bancă.
Confirmi tranzacția introducând codul unic în ecranul de plată. Codul se emite pentru fiecare tranzacție online și este valabil timp de 15 minute.

Important! Confirmarea tranzacției duce și la modificarea cu succes a noii parole.
Dacă ai uitat parola, ai posibilitatea de a o reseta prin apăsarea butonului “Am uitat parola”.

Sursa: BRD.ro

Daca nu primiti in aplicatia YOU BRD mesajul privind autorizarea platii online, inseamna ca este vorba de o eroare a aplicatiei, caz in care va trebuie sa faceti o reclamatie la BRD, in vederea solutionarii.

Va rog sa reveniti cu raspunsul la reclamatia trimisa BRD, pentru a va ajuta sa rezolvati problema platii online cu cardul BRD.

Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!