„Bună ziua, după ce am instalat aplicația bt pay, nu mai pot folosi cardul fizic, îmi spune mereu că e tranzacție anulata. Cardul nu este blocat, online pot plati dar la magazin când trebuie folosit spune că e o eroare, tranzacție anulata. Va mulțumesc”, intreaba un cititor.
RASPUNS
Stimata doamna,
Nefunctionarea cardului BT atunci cand platiti la magazin, dupa ce ati instalat aplicatia BT Pay, este cauzata, probabil, de o eroare a aplicatiei.
Sfatul meu este sa incercati sa rezolvati aceasta problema prin stergerea cardului din aplicatia BT Pay si reluarea procesului de inrolare a cardului in aplicatie, dupa ce ati inchis si repornit telefonul.
Daca nu va functioneaza nici acum cardul la plata in magazine, va trebui sa luati legatura cu BT, pentru a afla care este problema.
Gasiti aici datele de contact pentru Banca Transilvania.
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia BT Pay.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro