„Mi am perdut telefonul si nu maj am acces la cont, am card George BCR, si nu mai stiu datele de logare si nici numarul de telefon si momentan nu sunt in romania cum pot sa imi redeschid contul din nou”, intreaba un cititor.

RASPUNS

Stimata doamna,

Daca nu mai aveti numarul de telefon declarat la banca si nu mai stiti nici datele de logare in aplicatia George BCR, va trebui sa sunati la BCR, in vederea actualizarii datelor personale si reactivarea aplicatiei.

Actualizarea datelor personale la BCR se poate face si prin telefon (+4021.407.42.00) si online, pe site-ul BCR, daca nu va aflati in tara. Vedeti aici cum se face actualizarea datelor personale la BCR.

Dupa inregistrarea noului numar de telefon la BCR, ar trebui sa puteti reinstala aplicatia George si sa o activati pe noul telefon, pentru a putea accesa contul.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu reactivarea aplicatiei George BCR.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

 

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!