Stimata doamna,
Codul pentru activarea aplicatiei BT Pay primit prin SMS de la banca ar trebui sa se autocompleteze pe telefon, conform setarilor aplicatiei, nu sa-l introduceti manual.
Daca respectivul cod nu se autocompleteaza, inseamna ca exista o problema fie cu setarile telefonului dumneavoastra, fie cu aplicatia BT Pay.
Sfatul meu este sa incercati urmatoarele solutii:
- inchideti si reporniti telefonul;
- dezinstalati aplicatia si instalati-o din nou, pe telefon;
Daca problema persista, trebuie sa luati legatura cu Banca Transilvania, pentru a afla care este solutia (vedeti aici datele de contact Banca Transilvania).
Conform informatiilor publicate de banca, daca intampinati probleme cu aplicatia, ar trebuie sa va asigurati ca:
- aveti un card activ, nu este blocat si nu este expirat;
- ati introdus corect datele personale pentru activarea aplicatiei;
- ati urmat toti pasii pentru activarea aplicatiei BT Pay (vezi aici cum se instaleaza BT Pay).
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu activarea aplicatiei BT Pay.
Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro
0723292899