„buna dimineata,ce se intampla? de doua saptamani nu mai pot intra in aplicatia ing pe telefon imi raspunde permanent ca ceva nu a mers bine…sa revin mai tarziu si tot asa…”, intreaba un cititor.
RASPUNS
Stimate domn,
Daca in ultimul timp nu mai puteti intra in aplicatia ING Home Bank, cauza ar putea fi neactualizarea acesteia cu ultima versiune, disponibila din 14 martie.
Trebuie sa verificati in Google Play sau AppStore daca aplicatia ING Home Bank este actualizata cu cea mai recenta versiune.
De asemenea, verificati daca aplicatia este compatibila cu telefonul dumneavoastra, care trebuie sa aiba un sistem de operare cu o versiune de Android minim 10 sau, in cazul iPhone, iOS minim 16.
Iata si mentiunile ING Bank:
„Daca intampini probleme în accesarea aplicatiei, te rugam sa actualizezi sistemul de operare al telefonului până la minim Android 10 și să actualizezi și aplicația ING Home’Bank. Aceste actualizari sunt un proces firesc care asigura securitatea telefonului si a aplicatiei, pe care orice utilizator trebuie să îl facă recurent.
Vă rugăm să vă asigurați că aveți minim versiunile Android 10/IOS 16 și aplicația Home’Bank actualizată la zi, din Google Play/AppStore.”
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro
Ok multumesc
I have iOS 18.3 and latest version if ING Home Bank but I can’t use application. Now I stay in Portugal and I need application for order ticket can you help me with this?
Try to use the Home Bank app by wi fi, not by mobile net.
If the problem persists, you have to call ING Romania at the number: +40 31 406 2464.