„buna dimineata,ce se intampla? de doua saptamani nu mai pot intra in aplicatia ing pe telefon imi raspunde permanent ca ceva nu a mers bine…sa revin mai tarziu si tot asa…”, intreaba un cititor.

RASPUNS

Stimate domn,

Daca in ultimul timp nu mai puteti intra in aplicatia ING Home Bank, cauza ar putea fi neactualizarea acesteia cu ultima versiune, disponibila din 14 martie.

Trebuie sa verificati in Google Play sau AppStore daca aplicatia ING Home Bank este actualizata cu cea mai recenta versiune.

De asemenea, verificati daca aplicatia este compatibila cu telefonul dumneavoastra, care trebuie sa aiba un sistem de operare cu o versiune de Android minim 10 sau, in cazul iPhone, iOS minim 16.

Iata si mentiunile ING Bank:

„Daca intampini probleme în accesarea aplicatiei, te rugam sa actualizezi sistemul de operare al telefonului până la minim Android 10 și să actualizezi și aplicația ING Home’Bank. Aceste actualizari sunt un proces firesc care asigura securitatea telefonului si a aplicatiei, pe care orice utilizator trebuie să îl facă recurent.
Vă rugăm să vă asigurați că aveți minim versiunile Android 10/IOS 16 și aplicația Home’Bank actualizată la zi, din Google Play/AppStore.”
Va rog sa reveniti, daca aveti in continuare probleme cu aplicatia ING Home Bank.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro
Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!