„Nu ma pot instala aplicatia YOU BRD, urmez toti pasii, dar cand ajung la poza fetei cu selfie, nu merge, se blocheaza. Am sunat la banca dar nu ma pot ajuta. Nu este o problema cu telefonul, am un Honor X6b, cu Android 14. Ce pot sa fac?”

RASPUNS

Stimate domn,

Este posibil ca problema cu activarea aplicatiei YOU BRD pe telefon sa fie cauzata de o eroare a aplicatiei bancii.

De aceea, sfatul meu este sa incercati urmatoarele solutii:

  • Inchideti telefonul si reporniti-l, apoi incercati din nou sa activati aplicatia;
  • Daca nu merge nici dupa ce ati repornit telefonul, dezinstalati aplicatia YOU si reinstalati-o, apoi urmatii pasii pentru activarea aplicatiei;

Daca nu reusiti sa treceti de selfie nici dupa ce ati urmat aceste sfaturi, atunci cu siguranta este vorba de o problema tehnica de functionare a aplicatiei, caz in care trebuie sa luati legatura cu BRD, pentru a afla cand se remediaza.

Va rog sa reveniti la mine, daca aveti probleme cu aplicatia YOU BRD.

Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!