„De ce nu functioneaza aplicatia BT24? Nu se deschide, care este problema?”, intreaba o cititoare.
RASPUNS
Stimata doamna,
Pentru a rezolva problema nefunctionarii aplicatiei BT24 de la Banca Transilvania, trebuie sa verificati daca aveti actualizata aplicatia cu ultima versiune din Google Play sau App Store, de la inceputul lunii martie.
Mai trebuie sa stiti ca Banca Transilvania va inlocui treptat aplicatiile BT24 si Neo BT cu aplicatia BT Pay.
Inlocuirea are loc in urma unei notificari primite de la banca, dupa care nu veti mai putea folosit BT24, ci doar BT Pay. (vedeti aici detalii despre procesul de inlocuire a BT24 cu Neo BT)
De aceea, va sfatuiesc sa va instalati BT Pay, pentru a fi sigura ca nu veti avea probleme cu accesarea contului bancar la Banca Transilvania.
Pentru a obtine ajutor de la Banca Transilvania cu privire la folosirea BT24, puteti sa sunati la telefonul bancii, 0264308028, sau sa trimiti un e-mail la adresa: bt24@btrl.ro.
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatiile BT24 si BT Pay.
Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro


Bună ziua,
Aplicația Bt Pay nu se deschide după ce ma autentific cu amprenta. Am uitat codul PIN, dar dacă accesez opțiunea de a ma autentifica cu recunoaștere facială, primesc un mesaj de eroare. Menționez că am făcut reactualizarea aplicației și am repornit telefonul. Ce altceva îmi recomandați?
Aplicația BT Pay de la Banca Transilvania (BT) are în prezent probleme de funcționare în cazul utilizatorilor care se află în străinătate.
Iată precizările BT:
Va trebui, așadar, să așteptați soluționarea problemei tehnice a aplicației BT Pay, pentru a o putea folosi în străinătate.