„Am erori permanente la aplicatia YOU Brd.
Sunt la al treilea smartphone, iar aplicatia YouBrd prezinta erori la absolut fiecare tentativa de activare.
In loc sa ne sfatuiti sa o luam mereu de la capat (numai „sedinta foto” e ceva de groaza), pe timpul nostru, ce-ar fi sa puneti o aplicatie decenta, nu una creata de tanti Fifi, femeia de serviciu?
Noi, cei care nu lucram la banca, ne pregatim ani de zile pentru o profesie, apoi n-avem voie sa gresim pe undeva, chiar si la salariul minim. Voi de ce nu faceti treaba?”, intreaba un cititor.
RASPUNS
Stimate domn,
Pentru rezolvarea problemei cu erorile aplicatiei YOU BRD, trebuie sa stergeti datele si cash, daca aveti telefon cu Android, sau sa reinstalati aplicatia, daca aveti iPhone, conform informatiilor publicate de BRD:
„În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:
- apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);
- Apeși (tap) pe iconita Info (App info);
- Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare (storage);
- Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).
În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro