„Buna ziua,
Va rog sa-mi comunicati cum pot sa aflu PIN ul la SMART TOKEN. L-am utilizat pe cel cunoscut (si notat in caietul meu ) dar imi da eroare. Este posibil sa-l fi schimbat la solicitarea dvs. insa nu imi amintesc.
Mentionez ca in prezent nu sunt in tara insa am de facut plati si as dori sa am acces la Smart Mobil.
Multumesc”, intreaba o cititoare.

RASPUNS

Stimata doamna,

Daca va da eroare atunci cand introduceti PIN-ul in aplicatia Smart Token a Raiffeisen, trebuie sa sunati la banca, la numarul de telefon 004 021 306 3002 sau sa trimiteti un e-mail la adresa: online@raiffeisen.ro.

De asemenea, asigurati-va ca aveti actualizata aplicatia cu ultima versiune din Google Play sau App Store.

„Din motive de securitate, este necesara schimbarea PIN-ului o data la 6 luni. Clientul va fi informat prin mesajul ” Codul PIN a expirat. Te rugam sa-ti alegi unul nou”, conform contractului standard al Raiffeisen.

Reactivarea Smart Token

O alta solutie este sa va reactivati aplicatia Smart Token, din aplicatia Smart Mobile, la Ai nevoie de ajutor? – Activare Smart Token si sa urmati urmatorii pasi:

  • Introduceti codul de utilizator si ultimele 3 cifre ale numarului de telefon declarat la banca.
  • Vei primi în scurt timp un SMS cu un cod de activare, pe numărul de telefon declarat în relație cu Banca. Tot ce trebuie să faci acum este să deschizi SMS-ul, să copiezi codul de activare și să-l introduci manual. Pentru finalizare, apasă butonul „Trimite”.
  • După introducerea codului primit prin SMS, vei primi un e-mail pentru activarea SmartToken pe adresa de e-mail declarată în relație cu Banca. Apasa butonul ,,Activează” direct din e-mail si vei fi redirecționat înapoi în aplicația ta. Codul tău a fost completat automat în ecranul SmartToken. Apasă ,,Activează” pentru inițierea profilului tău SmartToken.
  • După validarea codului de activare, va trebui să alegi un cod PIN format din 6 cifre, pentru aplicația ta SmartToken. Alege codul și scrie-l încă o dată pentru a îl putea confirma.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia Smart Token de la Raiffeisen.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

 

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!