„Din Decembrie nu merge sa activez contul George. Cum îmi pot activa contul George? Nu îmi accepta emailu”, intreaba un cititor.

RASPUNS

Stimata doamna,

Nu va puteti activa aplicatia George BCR probabil din cauza faptului ca nu aveti actualizate datetele personale la banca.

Adresa dumneavoastra de email se pare ca nu se afla in baza de date a bancii sau exista o eroare de procesare.

De aceea, pentru solutionarea problemei, va trebui sa luati legatura cu banca (vedeti aici datele de contact ale BCR) si sa va actualizati datele personale. Vedeti aici variantele de actualizare a datelor personale, la sucursale sau online.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor pentru activarea aplicatiei George BCR.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!