„Aplicația BT 24 nu mai pornește. Telefonul e nou, Xiaomi 14.
A fost instalată recent, cu ajutorul consilierilor BT.
A făcut probleme încă de la început, nu am reușit să înregistrez semnătura cu amprenta digitala decât după câteva zile și nenumărate încercări.
Acum nu mai pornește deloc.
Rog soluție. Mulțumesc”, se plange un cititor.

RASPUNS

Stimate domn,

Pentru rezolvarea problemei de functionare a aplicatiei BT 24 Mobile Banking sau Internet Banking, exista cateva solutii, conform informatiilor publicate de Banca Transilvania:

  1. Verifică dacă ai conexiune stabilă la internet.
  2. Încearcă să te deconectezi și să te reconectezi la aplicație.
  3. Asigură-te că ai instalată cea mai recentă versiune a aplicației BT24.
  4. Dacă problema persistă, contactează Banca Transilvania pentru asistență la numărul de telefon 0264 308 028 sau prin email la contact@btrl.ro.

De asemenea, reține că pot exista momente când sistemul este în mentenanță și serviciul poate fi temporar indisponibil.

Daca aplicatia nu merge in continuare, sfatul meu este sa reporniti telefonul, iar in ultima instanta sa reinstalati aplicatia.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor pentru rezolvarea problemei cu BT 24.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!