Clienții Raiffeisen își pot actualiza o parte din datele personale din aplicația Smart Mobile sau într-o agenție a bancii, daca v-ati schimbat cartea de identitate.

In aplicatia Smart Mobile se pot modifica date personale precum numarul de telefon mobil, cod utilizator si adresa de e-mail.

Modificarea acestor date se face astfel, in aplicatia. Smart Mobile:

  • Dupa ce ati intrat in aplicatie, apasti iconita cu profilul, in dreapta sus, langa mesaje;
  • Apasa Profilul tau;
  • La Administrare Profil aveti optiunile Cod utilizator, numarul de telefon mobil si adresa de e-mail, pe care le puteti modifica.

Atentie! Pentru aceste modificari este necesara autentificarea biometrica, prin Face ID sau amprenta.

Daca v-ati schimbat buletinul (cartea de identitate) trebuie sa mergeti intr-o unitate Raiffeisen pentru modificarea datelor personale, conform informatiilor publicate pe site-ul Raiffeisen:

„Pentru actualizarea datelor in urma schimbarii actului de identitate, te poti adresa celei mai apropiate agentii Raiffeisen Bank in acest sens.”

Este obligatoriu să vă actualizați datele periodic sau atunci cand va schimbati telefonul, adresa, locul de munca sau va reînnoiți actul de identitate.

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!