„Mi-am deschis de câteva zile o aplicație btpay și nu mai funcționează. Îmi cerea incontinuu sa ma conectez la internet, eu fiind conectata, iar acum îmi spune ca trebuie resetata, am pierdut 3 ore astăzi încercând la telefoanele de contact, dar sunt ocupate mereu ..cui as putea sa ma adresez, eu nelocuind în tara”, intreaba o cititoare.

RASPUNS

Stimata doamna,

Pentru rezolvarea problemei cu aplicatia BT Pay, puteti suna la Banca Transilvania, la numarul dedicat romanilor care nu sunt in tara: 0264.303.003.

Iata cateva sfaturi pentru rezolvarea problemei de functionarea a aplicatiei BT Pay:

  • Verificati daca aplicatia este actualizata cu ultima versiune, la aceste linkuri din Google Play, daca aveti telefon cu Android sau App Store, daca aveti iPhone;
  • Inchideti telefonul si reporniti-l, apoi incercati din nou sa deschideti BT Pay;
  • Reinstalati aplicatia BT Pay, daca in continuare nu functioneaza.
  • Daca aplicatia BT Pay nu merge nici dupa ce ati incercat solutiile de mai sus, trebuie sa luati legatura cu Banca Transilvania, pentru a vedea care este problema.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu functionarea aplicatiei BT Pay.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!