„Mi-am deschis de câteva zile o aplicație btpay și nu mai funcționează. Îmi cerea incontinuu sa ma conectez la internet, eu fiind conectata, iar acum îmi spune ca trebuie resetata, am pierdut 3 ore astăzi încercând la telefoanele de contact, dar sunt ocupate mereu ..cui as putea sa ma adresez, eu nelocuind în tara”, intreaba o cititoare.
RASPUNS
Stimata doamna,
Pentru rezolvarea problemei cu aplicatia BT Pay, puteti suna la Banca Transilvania, la numarul dedicat romanilor care nu sunt in tara: 0264.303.003.
Iata cateva sfaturi pentru rezolvarea problemei de functionarea a aplicatiei BT Pay:
- Verificati daca aplicatia este actualizata cu ultima versiune, la aceste linkuri din Google Play, daca aveti telefon cu Android sau App Store, daca aveti iPhone;
- Inchideti telefonul si reporniti-l, apoi incercati din nou sa deschideti BT Pay;
- Reinstalati aplicatia BT Pay, daca in continuare nu functioneaza.
- Daca aplicatia BT Pay nu merge nici dupa ce ati incercat solutiile de mai sus, trebuie sa luati legatura cu Banca Transilvania, pentru a vedea care este problema.
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu functionarea aplicatiei BT Pay.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro
Aceeași problemă o am și eu, când vreau să intru pe aplicația BTpay mi se spune că nu sunt conectat la internet și asta de 3 săptămâni. E jale cu ei.
Verificati daca aveti actualizata aplicatia BT Pay cu ultima versiune, din Google Play, App Store sau Huawei App Gallery.