„Nu mai pot sa intru in aplicatia BT Pay, imi spune ca s-a blocat pentru ca am tastat incorect de mai multe ori codul PIN. Ce trebuie sa fac”, intreaba o cititoare.
RASPUNS
Stimata doamna,
Aplicatia BT Pay, de la Banca Transilvania, cere utilizatorilor sa-si seteze un nou cod PIN, format din 6 cifre, in loc de 4, cum era inainte. (Vedeti aici procedura de setare a noului cod PIN la BT Pay)
Daca ati introdus gresit noul cod PIN, este posibil ca aplicatia sa se blocheze si sa nu o mai puteti folosi o anumita perioada, din motive de siguranta.
De aceea, pentru rezolvarea problemei, trebuie sa luati legatura cu Banca Transilvania (vedeti aici modalitatile de a contacta Banca Transilvania)
De asemenea, trebuie sa va asigurati ca aplicatia BT Pay este actualizata cu ultima versiune, din 3 martie.
Pentru folosirea aplicatiei BT Pay trebuie sa aveti un telefon cu Android minim 7 sau iPhone cu iOS minim 15.
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia BT Pay.
Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro