„Nu mai pot sa intru in aplicatia BT Pay, imi spune ca s-a blocat pentru ca am tastat incorect de mai multe ori codul PIN. Ce trebuie sa fac”, intreaba o cititoare.

RASPUNS

Stimata doamna,

Aplicatia BT Pay, de la Banca Transilvania, cere utilizatorilor sa-si seteze un nou cod PIN, format din 6 cifre, in loc de 4, cum era inainte. (Vedeti aici procedura de setare a noului cod PIN la BT Pay)

Daca ati introdus gresit noul cod PIN, este posibil ca aplicatia sa se blocheze si sa nu o mai puteti folosi o anumita perioada, din motive de siguranta.

De aceea, pentru rezolvarea problemei, trebuie sa luati legatura cu Banca Transilvania (vedeti aici modalitatile de a contacta Banca Transilvania)

De asemenea, trebuie sa va asigurati ca aplicatia BT Pay este actualizata cu ultima versiune, din 3 martie.

Pentru folosirea aplicatiei BT Pay trebuie sa aveti un telefon cu Android minim 7 sau iPhone cu iOS minim 15.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia BT Pay.

Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!