„Nu pot sa deschid George , imi da o eroare, ce pot sa fac ?”

RASPUNS

Stimate domn,

Este posibil ca eroarea aparuta la deschiderea aplicatiei George a BCR sa fie cauzata de faptul ca aceasta nu este actualizata cu ultima versiune disponibila in Google Play, App Store sau Huawei App Gallery, conform informatiilor furnizate de chatbot Ada de pe site-ul BCR:

„Daca ti-a aparut eroarea 9015, la logare, este necesar sa iti  actualizezi aplicatia eToken din Magazin Play/App Store/Huawei App Gallery.

In cazul in care nu ti se permite logarea nici dupa  actualizarea aplicatiei, te rog sa apelezi in Contact Center la *2227,  apelabil din Romania si +40214074200, apelabil din strainatate, disponibil 24/7 sau sa te adresezi unei unitati BCR, cu o programare pe  care o poti realiza online sau telefonic, detalii pe www.bcr.ro.”

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor pentru rezolvarea problemei cu aplicatia George a BCR.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Categorii:

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!