„Nu pot sa deschid George , imi da o eroare, ce pot sa fac ?”
RASPUNS
Stimate domn,
Este posibil ca eroarea aparuta la deschiderea aplicatiei George a BCR sa fie cauzata de faptul ca aceasta nu este actualizata cu ultima versiune disponibila in Google Play, App Store sau Huawei App Gallery, conform informatiilor furnizate de chatbot Ada de pe site-ul BCR:
„Daca ti-a aparut eroarea 9015, la logare, este necesar sa iti actualizezi aplicatia eToken din Magazin Play/App Store/Huawei App Gallery.
In cazul in care nu ti se permite logarea nici dupa actualizarea aplicatiei, te rog sa apelezi in Contact Center la *2227, apelabil din Romania si +40214074200, apelabil din strainatate, disponibil 24/7 sau sa te adresezi unei unitati BCR, cu o programare pe care o poti realiza online sau telefonic, detalii pe www.bcr.ro.”
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor pentru rezolvarea problemei cu aplicatia George a BCR.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro