„De ce nu pot întra în cont. Aplicația BT PLAY cind vreau s-o accesez îmi da că nu am conexiune la internet lucru neadevărat pt că am date mobile nelimitat inclusiv internet prin fbra optică (wa-fi) la digi nu pot să-mi accesez datele și contu din cardul pe care mi lau dat”, intreaba o cititoare.
RASPUNS
Stimata doamna,
Iata ce trebuie sa faceti, daca nu puteti accesa aplicatia BT Pay de la Banca Transilvania, din cauza erorii privind conexiunea la internet:
- Verificati inca o data daca aveti net pe telefon, prin deschiderea altor aplicatii;
- Asigurati-va ca aplicatia BT Pay este actualizata cu ultima versiune disponibila in Google Play (pentru telefoane cu Android) sau App Store (pentru iPhone). Aplicația e gratuită și e compatibilă cu telefoane cu sistem de operare Android versiune minim 7 și iOS versiune minim 15.
- Verificati dacă ati introdus corect datele de autentificare in aplicatie;
- Închideti și redeschideti aplicația;
- Reporniti telefonul, pentru a elimina eventualele probleme temporare;
- Verificati dacă serviciile BT Pay nu sunt temporar indisponibile, la telefoanele de contact de la Banca Transilvania: 0264 308 028 sau *8028, numere apelabile din orice rețea națională, fixă sau mobilă.
Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia BT Pay.
Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro