„De ce nu pot întra în cont. Aplicația BT PLAY cind vreau s-o accesez îmi da că nu am conexiune la internet lucru neadevărat pt că am date mobile nelimitat inclusiv internet prin fbra optică (wa-fi) la digi nu pot să-mi accesez datele și contu din cardul pe care mi lau dat”, intreaba o cititoare.

RASPUNS

Stimata doamna,

Iata ce trebuie sa faceti, daca nu puteti accesa aplicatia BT Pay de la Banca Transilvania, din cauza erorii privind conexiunea la internet:

  • Verificati inca o data daca aveti net pe telefon, prin deschiderea altor aplicatii;
  • Asigurati-va ca aplicatia BT Pay este actualizata cu ultima versiune disponibila in Google Play (pentru telefoane cu Android) sau App Store (pentru iPhone). Aplicația e gratuită și e compatibilă cu telefoane cu sistem de operare Android versiune minim 7 și iOS versiune minim 15.
  • Verificati dacă ati introdus corect datele de autentificare in aplicatie;
  • Închideti și redeschideti aplicația;
  • Reporniti telefonul, pentru a elimina eventualele probleme temporare;
  • Verificati dacă serviciile BT Pay nu sunt temporar indisponibile, la telefoanele de contact de la Banca Transilvania: 0264 308 028 sau *8028, numere apelabile din orice rețea națională, fixă sau mobilă.

Va rog sa reveniti, daca aveti nevoie de ajutor cu aplicatia BT Pay.

Cu stimă
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!