„De ce nu mi se recunoaste codul you brd. Codul introdus(cel corect)nu este recunoscut -mesaj_’datele introduse nu se regasesc in baza de date'”, intreaba un cititor.

RASPUNS

Stimate domn,

Daca aplicata YOU BRD nu va recunoaste codul de utilizator, desi acesta este introdus corect, este posibil sa existe o problema de functionare a aplicatiei.

Aplicatia YOU BRD nu a functionat aseara, iar potrivit sesizarilor cititorilor, are probleme de functionare si astazi.

De aceea, sfatul meu este sa luati legatura cu BRD, pentru a va asigura ca aplicatia este functionala si cum se poate remedia problema cu codul de utilizator.

Va rog sa reveniti cu raspunsul primit de la BRD.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!