„Mi-au fost trimisi bani in contul Raiffeisen dintr-un cont BT. Și nu au intrat bani in cont ce se întâmplă de ce joi sa făcut transferul azi e luni”, intreaba o cititoare.

RASPUNS

Stimata doamna,

Exista mai multe posibile cauze pentru care nu v-au intrat inca in contul BT banii trimisi din contul Raiffeisen, si anume:

  • O greseala facuta de cel care v-a trimis banii, precum: introducerea gresita a contului IBAN sau a sumei;
  • O problema cu contul celui care v-a trimis banii (cont blocat sau poprit);
  • Transferul a fost blocat de banca Raiffeisen, din motive de securitate sau din alte motive;
  • O problema cu sistemul de procesare a platilor, care dermina intarzieri la incasarea banilor, precum in acest caz.
  • O problema cu aplicatia bancii Raiffeisen;

Pentru rezolvarea problemei, cel care v-a trimis banii trebuie sa intrebe la Raiffeisen din ce cauza nu au ajuns banii in contul dumneavoastra.

Va rog sa reveniti cu raspunsul primit de la Raiffeisen, pentru a va ajuta sa rezolvati problema transferului.

Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!