„De ce nu merge să plătesc cu cardul BRD? Plata a fost respinsa, dar in aplicatie imi apare ca mi s-au luat banii de doua ori”, intreaba o cititoare.

RASPUNS

Stimata doamna,

Cardurile BRD tip Mastercard au avut astazi probleme de functionare la ATM-urile si POS-urile din magazine ale altor banci.

BRD a mentionat ca incidentul nu a afectat tranzactiile cu cardurile Mastercard la ATM-urile si POS-urile BRD.

Clientii BRD s-au plans ca desi le-au fost respinse tranzactiile, din conturi le-au fost luati banii, de doua ori pentru aceeasi plata.

BRD a anuntat ca va rambursa banii clientilor pana la sfarsitul zilei (vezi aici detalii).

Va rog sa reveniti, daca aveti probleme cu cardurile BRD.

Cu stimă,
Vasile Pop-Coman
jurnalist
Intreababanca.ro

Categorii:

Scrie un comentariu

Ai o întrebare pentru bănci sau IFN-uri? Vasile Coman, jurnalist la Bancherul.ro, împreună cu reprezentanțiI băncilor, sunt aici să-ți răspundă. Dacă ai o problemă din domeniul financiar-bancar, contactează-ne acum și îți vom oferi informațiile de care ai nevoie.


Vrei să faci parte din echipa noastră și să oferi răspunsuri la întrebări? Scrie-ne aici.




    Urmărește-ne:

    Ne puteți urmări și pe Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube și Google News!